Publikācijas  

.

 

 

Kolliji reklāmās: apģērbs, apavi un aksesuāri

.

.

Ir, protams, pasaulē visādi dīvaiņi - gan tādi, kas kolekcionē veļasmašīnas "Rīga", gan pat tādi, kas krāj dažādus apģērbu gabalus. Kāds vīrs, par provi, izveidojis pasaules džinsu muzeju, uzpērkot novalkātās bikses un jakas no līdzpilsoņiem. Bet mēs šoreiz turpināsim savu reklāmu kolekciju ar dažādu apģērbu un apavu ražotāju plakātiem, kuros preci reklamēt palīdz tieši kolliji.

Jā, un vēl - man ļoti nepatīk, kad cilvēki ģērbj suņus...

.

Apģērbs

.

.

Filadelfijā (ASV) strādājošais uzņēmums "A. B. Kirshchbaum & Co" 1902. gadā nodrukāja šādu reklāmu kungu apģērbiem. Tiek uzsvērts, ka tas ir īsts roku darbs. Kvalitātes zīmes vietā kalpo kollija figūra.

.

.

1910. gadā apģērbu ražotājs "J.C. Leyendecker" īpašu uzsvaru lika uz ļoti modernajiem golfa tērpiem. Golfs bija ļoti populāra spēle un kolliji arī.

.

.

1915. gadā apģērbu šūšanas uzņēmums "Hugo Du Brock & Company" no Čikāgas (ASV) piedāvā jaunākās ikdienas modes dāmām, sevišķi tām, kuras ikdienas gaitās pavada koliji. Lielākā daļa tērpu darināti no džinsa jeb "Denim" auduma.

.

.

"New Era" ražotāji piedāvā "jaunās ēras" jeb laikmeta virskreklus vīriešiem. Vecos un no modes izgājušos kreklus viņiem no muguras noplēst palīdz kolliji.

.

.

"Kuppenheimer" apģērbs ir ieguldījums labā izskatā, vai kā tagad sacītu - "investīcija". Šādas bikses novērtēs arī jūsu kollijs.

.

.

Reiz bija tāda "Burson Knitting Company". Adītāju darbības lauciņš bija visdažādākās trikotāžas ražošana dāmām. Šajā reklāmā redzamā sieviete, apskaujot savu kolliju, reklamē modernas zeķes.

.

.

Siltas jaciņas un džemperīši daudziem asociējas ar kollijiem, precīzāk izsakoties - adījumiem no to vilnas. "Weather Tamer" apģērba ražotāji apgalvo, ka viņu radītās virsdrēbes ļaus to valkātājiem justies tikpat silti, cik kollijiem. Par kolliju vilnu gan nekas netiek minēts un drēbītes bildē vairāk izskatās pēc sintētikas.

.

.

"Ralph Lauren" glauna pašūdināta ancuka reklāma ar diviem rudiem kollijiem.

.

.

Protams, ka šajā sadaļā neiztikt bez īpaša Lesijas T-krekla reklāmas bērniem vecumā no 4 līdz 14 gadiem (citi izmēri netiek piedāvāti). Ja tu ēdi "Nestle Quik" produkciju, tad tev bija iespēja par 75 pieciem centiem tikt pie šāda krekliņa un uz tā muguras būtu uzdrukāts arī tavs paša vārds. Tev tikai bija jāizgriež kastītes priekša un kopā ar naudu jānosūta ražotājiem.

.

.

Viena no pasaulē muļķīgākajām nodarbēm, manuprāt, ir bāzt suņiem uz galvas dažādu dzīvnieku ausis vai uz muguras lipināt bitītes vai tauriņa spārnus. Te redzamas zaķu ausis, kas paredzētas īpaši taviem suņiem, lai tās uzmauktu galvā Lieldienās. Bezgaumīgi un muļķīgi!

.

Apavi

.

.

"Fan Haynes The Shoe Wizard" reklāma, kurai dots nosaukums "Laimīgā ģimene". Plakāts reklamē bērnu apavus un laimīgā ģimene, ražotājuprāt, protams, šķiet tāda, kurā bērnus skaistās kurpītēs pieskata kolliji. Viņi paši iztiek bez apaviem.

.

.

Vēl viena bērnu apavu reklāma no tālā 1943. gada. Tā piedāvā "Weather Bird" un "Peters Diamond Brand" kurpes zēniem un meitenēm. Šādos apavos nav kauns vest savus suņus pat uz izstādēm.

.

.

"Regal" ādas apavi īstiem skotiem un visiem kolliju īpašniekiem.

.

.

"Diamond Alkali Company" reklāma apavu kopšanas līdzekļiem. Kollijs saimniekam atnesis veco kurpi, lai to apsmērē ar reklamējamo produktu.

.

.

Švītīgi franču mesjē ar saviem kollijiem pastaigās dodas vienīgi "Unic" kurpēs.

.

.

Kad mugurā jau uzvilkts īpašais Lesijas T-krekls, kurpes vairs neder šim komplektam - ir vajadzīgi pavisam citi apavi! Īstajā reizē būs īpašās "Timmija" kedas ar viņa un Lesijas attēlu sānos. Te bilstāmas divas svarīgas lietas: 1) kāds no kedu pircējiem varēja loterijā kļūt par laimīgo Lesijas kucēna īpašnieku; 2) šīs "Beacon Falls" kedas tika īpaši radītas Lesijas puisēna Timmija lomas atveidotājam Džonam Provostam.

.

.

Šādi "Timmija" kedas izkatās dabā. Nē, man diemžēl pašam tādu nav, jo mani izmēri netika ražoti. Arī pašam Džonam Provostam ir maza kājiņa.

.

Pulksteņi

.

.

2017. gada reklāma redzam, ka īpašie "Gucci" pulksteņi vislabāk saskatāmi tieši uz kollija fona.

.

Smaržas

.

.

"Ralph Lauren" savās reklāmās patiešām ir iecienījuši kollijus. Šis plakāts reklamē "Polo" smaržas. Ir uzņemtas arī šo reklāmu video versijas, tās varat noskatīties sadaļā Kolliju TV - reklāmas.

.

Skuvekļi

.

.

Kolliju īpašnieki (un citi ļautiņi arī) aicināti iegadāties "Gillette" skuvekļus par 69 centiem. Komplektā arī pieci asmenīši. Kollijus gan skūt nevajag...

.

.

.

  Ieteicams izlasīt arī
.  

»  Kolliji reklāmās: foto un kino preces

»  Kolliji reklāmās: suņu barība

»  Kolliji reklāmās: dzērieni

»  Kolliji reklāmās: augļi un saldumi

»  Kolliji reklāmās: cigaretes un cigāri

»  Kolliji reklāmās: sērkociņi

.

0

 


 
 
 
 

2000-2023 © Kolliju portāls. Visas tiesības patur autors.

0